رواية روح الصخر الجزء التانى للكاتبة روان محمود

روح الصخر 2..الحلقه التاسعه والثلاثون ا
الحلقه الاخيره 3
♥♥♥♥♥
#ممنوع لاصحاب القلوب الضعيفه ولا اللي عندهم القلب والسناجل انا قولت اهو هههه
…………..

لتستمر الاغنيه ويتراقص الجميع ع انغامها
ياأجمل حلم انا حلمته
واحساس غالي صدقته
واقولك ايه ياأغلي حبيبي
وأجمل حلم حققته

فقلبي هواك معيشني
بعيش ليك وانت بتعشلي
بحبك حب مش موجود
مالوش وصف وكلام عندددددي

فجاه تنسدل من فوق روح وصخر الكثير من الورود وبمنتصفهم كلام مكتوب بالنار
بمجرد ان ابتعد عنها واشار ظهر
لينظر لها يتابع رد فعلها وهي تقرا كلماته ودموعها تنهمر ع وجنتيها

بحبك ياروح انتي روح الصخر والروح مبتطلعش الا بالموت
وانا بموت فيكي
اوعدك قدام العالم كله اني هعمل كل اللي اقدر عليه عشان اسعدك
هخليكي مراتي وحبيبتي وصاحبتي وبنتي
بحبك ومستني اسمعها منك

تبكي بشده وتذهب اليه وتبكي باحضانه ليصفق الجميع وتتعالي الزغاريد من لواحظ
يحملها ويدور بها عاليا ولكن لم يضعها بل هرول الي الخارج بها

روح .انت رايح فين نزلني
صخر بغمزه .ليلتنا طويله لسه ياعروسه
روح بخجل .قصدك ايه .انا انا مش هعمل كده انت فاجئتني
مال عليها وهو مازال يحملها وفاجئها بقبله قويه اسكتتها رغما عنها

اما
عند مازن وايه
ايه بدلال بدات في استخدامه مؤخرا حتي تقلل من عصبيته الزائده بطريقتها
.يابختها صخر بيعرف يقولها كلام حلو مش انا تزعق فيا
وتقولي امضي يابت

مازن بضحكه خشنه عاليه .واقترب منها يهمس باذنها .هنقول احلي كلام ياجميل بس لوحدنا اما نروح دانا بقول كلام بس استحملي انتي

مش يلا بقي ولا ايه
ايه بخجل.هو انت ايه مبتفكرش الا فالكلام ده مش رومانسي خالص كلكم كده

اقترب منها ونظر بعينيها ونطق بخشونه محببه لها اما شفتيها .بحبك
وقبل جانب شفتيها برقه
ايه وهي تفتح عينيها .ها
اقترب اكثر وجذبها من خصرها بقوه .ها ايه بقولك بحبك
ليقبلها بثغرها بخفه ويبتعد

اما ايه لاتعلم مايفعله تسبح في عالم اخر من اثر كلماته وقبلاته
مازن بابتسامه من اثره عليها
وبخشونه ورغبه من مظهرها البرئ.مش يلا بقا
لياخذها ويخرجوا بعد توديع رائد وهديه

زينه.ههههههههه حلويين اووي مش عارفه ليه حاسه اني خدت مقلب

كريم وهو يقترب.ليه ياحلو انا عاين قله الادب بس لما نروح عشان مش هقدر اميك نفسي لو لمست شفايفك دي تاني
ياااه حلوه حلوه
زينه.ههه كريم بتكسف
كريم.طب ايه بقا

زينه باحمرار .ايه انت الله
كريم.اموت انا فالطماطم تحبي اشيلك بين ايديا زي صخر ولا نطلع محترمين زي مازن

زينه بتفكير.اممم مش عارفه
كربم بخبث .انا عندي فكره احلي
قبل ان تنطق زينه .تجده يحملها ع ظهره كالشوال ويجري بها وهو يضحك
ويقول بصوت عالي

كريم.سلاااااام عليكم
مش كلتوا روحوا بفي الفرح خلص
ليضحك الجميع عليهم
..

لواحظ.بيفكروني بينا فالفرح ولاد نكته
جلال بغمزه .مايلا ياجميل احنا كمان
لواحظ.بيتك وحشك انا عاررفه يلا ياخويا

جلال .لا سريرنا هو الي وحشني
لواحظ.مانتش هتيجي جنبه عشان تبقي تعاكس كويس يابو عيون زايغه

جلال .انتي لسه بتغيري عليا يالظلظ
لواحظ.اختشي ياراجل اغير ايه انا افتكرتك بالعافيه
جلال بمكر.لا يبفي نفكرك اما نروح
…………

يجتمع الاخوه الثلاثه
همسه.احنا كده عملنا الي علينا نروح بقي
موجه.هتوحشني قعدتكم يابنات

ورد.هنتجمع كل يوم جمعه نقعد مع بعض اليوم كله احنا وروح
همسه يااه اخيرا ردينا لروح جزء من اللبتعمله عشانا ربنا بسعدها يارب

موجه بغمزه .قولتيله انك حامل ولا لسه
همسه.لا لسه هقوله اما نروح موجه.ايوه ياعم
ورد.عقبالنا

همسه.مانتو الاتنين شوفوا اجوازكم ده هيكلوكم بعنيهم وخاصه اسر اعدلي الجاكيت لاحسن هياكلنا كلنا بيغير الامور
لتخجل موجه

همسه.وانتي ياختي روحي لسي رائد بتاعك عامل زي الاسد هيفترسنا لو وقفنا اكتر من كده
تذهب كل منهم الي زوجها ليذهبوا الي بيوتهم اخيرا بعد مده كبيره من التعب والالم والحزن اخيرا ابتسمت الدنيا لهم

………..

صعدت روح وصخر الي غرفه بالاوتيل الخاص بالفرح
روح بتوتر وعصبيه ظهرت ماان اغلق باب الغرفه
روح.بص بقي من الاول كده انت تنسي الي بتفكر فيه ده خالص انت عارف اني معقده
اقترب منها بابتسامه .عارف

روح.انا مبستسلمش لحد وابعد عني احسنلك
يقترب اكثر حتي اصبح يواجهها وهي تستند بظهرها ع الحائط لينطق بهمس خشن .ابعد كده ولا اكتر شويه

روح وهي تحاول ان تبعد وجهها عنه تعرف انه اذا اقتحم اسوارها سيكسب المعركه بالتاكيد
روح.مش معني اني تحت يعني بوستك اني هسمحلك تعمل كده انا انا

وضع يديه ع الحائط حول راسها
اقترب من اذنها بهمس .انتي ايه اخذ يقبل اطراف اذنها برومانسييه شديده يستنزف مشاعرها يمرر اصبعه ع وجهها برقه جعلها ترتعش وهي تنطق باسمه

روح.ص. خ ررر
مررشفتيه ع وجنتها لتلف هي يديها حول رقبته بدون ارادتها ليقتترب منها وقبل ان يلمس شفتيها ابتعد فجاه بعد ان كانت استسلمت له

تخفض وجهها حرجا
صخر بابتسامه لعوب.شوفتي انا مؤدب ازاي وانتي الي بتجريني للرذيله

يلا ثانيه تدخلي تغيري وتلبسي الفستان ده عشان هنمشي
روح بدهشه لاتفهم مايحدث بعد عنها بعد ان سلمته نفسها ياله من ماكر موقف مخزي لها
روح.ليه

صخر.ملكيش دعوه ولاتحبي نكمل انا مستعد
ليقترب منها مره اخري
روح .لا لا لتبعد يديه وتجري ع الحمام لتغير ثيابها
وسط ارتجافها وارتعاش شفتيها وايتسامتها.من هول ماتشعر به معه

اما صخر مرر اصابعه وسط شعره الفحمي يتخلله وهو يتمني الصبر حتي ينجح مخططه فلولا ان تحكم بنفسه لكان ضرب بكل خططه عرض الحائط وحصل عليها
ولكن هي تستحق ان ينتظر فسيجعلها ليله من ليالي العمر لاتنساها ابدا
…………….

عاد مازن وايه الي منزلهم
بعد ان تركته لهم نصره واصرت ع المبيت عند هديه حتي لاتنام بمفردها
يحملها مازن ويدخل بها الي شقته
ينزلها ارضا ويجعلها تواجهه.

مازن بابتسامه ونظره متفحصه لخجل ايه لذي تزايد مان وصلوا الي شقته وهي التزمت اهلصمت تكاد تنصهر من الخجل .نورتي الييت عجبك

لتومأ براسها بصمت
لتزاد ابتسامته
ولكنه مصر ان يجعلها تتحدث
مازن بخبث.انا عارف ان البيت قديم

يعني ومش عاجبك بس. انشالله اجيبلنا بيت جديد ومش هحرمك من حاجه انا عارف انه مش ع المستوي
لترفع راسها فجأه تتعجب من كلامه لتضع يديه ع شفتيه .متقولش كده اي مكان معاك هيبقي حلو

لتراه يبستم بمكر فتفهم لعبته تجده يجذبها من خصرها بقوه
مازن .اخيرا عقده لسانك اتحلت ايه انتي رجعتي تتكسفي مني ولا ايه
ايه .لا بس الوضع جديد عليا

اقترب منها وقبل وجنتها ليشعر بدفئهم تحت شفتيه
ليقبل وجنتها الاخري
ليرفع ذقنها بالاخير ويلمس شفتيها في قبله شغوفه محبه طال انتظارها فالحلال

ترتعش بين يديه ويشععر بها لتتسع ابتسامته ويبتعد قليلا
بابتسامه جذابه
لتنزل وجهها خجلا وتهرول الي الغرفه يدخل وراءها وهو يبتسم ويحمد الله ع زوجته

مازن.ادخلي غيري والبسي الاسدال عشان نصلي خمس دقايق مش اكتر لاحسن مش مسؤل عن لي هيحصل
اخذت ملابس وهي تحاول ان تداريها منه ومعها الاسدال ودخلت الي الحمام

لتضع يدها ع صدرها تحاول ان تهدا من انفعاله وتبتسم ع زوجها وافعاله
ايه .اهدي ياايه ده جوزك عادي
لا. لا يالهوي انا متوتره كدن ليه ربنا يستر

………….

خرجت روح وهي ترتدي فستان من اللون الاحمر كب يصل الي ركبتها لتبدو رائعه الجمال فاتنه
يقترب منها كالمسحور

روح بهمس .صخر
ليزأر صخر بعد ان سمع اسمه من شفتيه يقترب منها وهو ياخذ شفتيها في رحله طال انتظارها يتجول بشفتيه ع وجهها بالكامل يقبله وهو يتمتم بخشونه يريدها

لتحاول ان تبعده روح حتي لاتستسلم كالمره السابقه
تدفعه بعيدا ليبتعد بانفاس لاهثه ينظر لها بعيون راغبه
يضع يديه خلف رقبته يهدا. من نفسه

صخر بصوت خشن.اطلعي استنيني بره بسرعه فثانيه مش عايز اشوفك
للتخرج وهي تضحك تعلم تاثيرها عليه

ان كان الحب مميت فانا غريق في بحرك شفتيكي شاطئي ومرساي بدونهما اغرق فيكي وانا لااجيدد السباحه
ارحميني معذبتي واسقيني من شهدك طال انتظاري ومت شوقا لاحتضانك بين يدي
â™،â™،â™،♥

خرح بعد قليل ولكن لم ينظر لها واستقل سيارته وذهبوا الي الشاليه الختص به فالساحل
روح.انت جايبنا فين

صخر .شويه وتعرفي
روح.صخر انا بخاف من المفاجات مبحبهاش
ينظر لها بغمزه.طب وايه رايك فمفاجاه النهارده
لتنظر للاسفل بخجل

صخر بنفاذ صبر .ماسمعش صوتك لحد مانوصل لاما مش هيحصل طيب فااااهمه
روح باسغراب ودهشه من تغيره السريع .ماشي

وصل الي الشاليه
صخر بابتسامه وخشونه .انزلي ياروح
روح.انزل فين احنا فين
صخر.ده الشاليه بتاعي ادخلي

تتدخل روح لتتفاجا بالزرع حول الشاليه وهو مزين بالورود وبالانوار ع الارض ع شكل قلوب تحيط اسمها وكلمه بحبك بالبتلات الحمراء
لتجده يحاوط خصرها من الخلف ويهمس باذنها بحب .بحبك
تلتفت له .كل ده عشاني

اقترب منها وحاوط يدها بيديه .اهم حاجه يكون عجبك.
روح بخجل.انت عاجبني من يوم ماشوفتك بس كنت بكدب نفسي كنت دايما بقول انا مش كده دي اوهام بس كنت كل ماشوفك قلبي يدق بسرعه وكل ماتتكلم حتي لو بتزعق بقي مش عايزاك تسكت

حضنك كان بيوحشني اما بتبعد عني يس كنت بقول لا معودش نفسي فتره وتعدي بس غصب عني لقيتي بحبك كل الحاجات اللي كنت واهمه نفسي بيها عشان مدخلش حد قلبي انتي كسرتها حطمتتها امتي وازاي معرفش كان يحصلي حاجه لو اتحوزتت حد غيري

رفعت بصرها تنظر له تجده ينظر لها بحب وعشق خالص ينظر لها كانها ملكه متوجه ع عرش قلبه هءا الجني الذي خطف قلبها رغما عنها وجعلها تعترف بحبه

اخفضت بصرها نره اخري غير قادره ع مقاومه نظراته التي تشعر بها لاول مره تخترقها كالسهام
روخ بخجل وتوتر وهي تفرك يدها .انا مش عارفه بقول الكلام ده ليه ولا ازاي قولته اصلا
للاسف انا

ترفع راسها لتنظر له
لتجده يحثها ع ان تكمل حديثها
روح وهي تكاد تنصهر بصوت هامس .بحبك
لتتسع ابتسامته فجاه .قولتي ايه

روح وهي تتمني ان تبتلعها الارض من الخجل .بحبك ياصخر
اقترب منها اعتصر خصرها بين يديه قبلها بحب وشهوه كبيره اقتحم عذريه شفتيها بشفتيه ل من شفتيها الا الموت
ليهمس باذنها برغبه وخشونه وهو يلهث من فرط مشاعره
صخر.قوليها تاني
ابتعدت عنه
روح .ااحنا فالجنينه ياصخر ابعد

اما هو يقبل شفتيها وينتقل لرقبتها بقوه ونهم كانه يرتوي منها وهي تلهث لاتستطيع مواجهه مشاعره الجامحه القويه
ابتعدت بسرعه فهي لاتستطيع ايقافه

صخروهو يلهث وينظر لها برغبه .استني هنتصور ليخرج كاميرا الفيديو ليكمل تصويره لمشاهد خبهم الخالده بعد ان سجل اعترافها بحبه

ليتراقصوا سويا ع الاغنيه وهويقبل رقبتها بحب وهي سابحه في بحر لاتستطبع ان تخرج منه

ولا بنساك ولا ثانيه
وكل دقيقه والتانيه
بفكر فيك ولا انا بنساك
حبيبي انت الي بالدنيا
تفوت ايام وبتعدي
وحبك ليا مش قدي
بحبك حب مش موجود
ملوش وصف وكلام عندي

لتردد روح الكلام وهي تتراقص بين يديه
عارف ايه احلي حاجه حصل ليا اني منك وانت برده بتجري فيا
يحملها صخر بعد انتهاء الاغنيه
وينزلها ع مقدمه الغرفه

صخر بحب .ادخلي البسي اللبس الي جوه واطلعي عشان نعمل سيشن تصوير

تقبله من وجنته بخجل سريعا وتهرول الي الغرفه بسعاده لاتوصف
تدخل وتخرج بعد قليل بتشيرت من اللون الابيض وسلوبيت من الجينز
لتخرج تجده يلبس بنطال من الجينز وتشيرت ايضا من اللون الابيض

يحملها بسرعه ويخرج وينزلها بالمنتصف لتجد الوان كثيره الوان مياه ومناظر مبهجه
صخر.يلا اديني ضهرك اكتبلك كلمه ع التيشيرت وانتي تعملي زيي بعدها

تعطي له ظهرها ليكتب كلمته التي يحبها التي تعلن صك ملكيته لها
روح .كتبت ايه
استدارت له

صخر.روح الصخر
ليلتفت هو الاخر
تكتب هي ..صخري
لياخذوا بعض الصور التذكاريه

وهو يقبلها ويتقرب منها بوضع مختلف لتكون خالده طوال العمر صخر بحب وهو ينظر لهذا التيشرت عليها يريد ان يمذقه حتي في هذه الملابس تبدو فاتنه
صخر.لسه فاضل كلمه اكتبها ع ضهرك
روح.التشيرت قصدك

لتعطي له ظهرها ينزل حماله
السلوبيت وتشعر به يرفع التيشيرت يبدو انه سيكتب ع ظهرها بالفعل

روح بتوتر وارتعاش شفتيها وهي تتحدث.بتعمل ايه
صخر بتركيز وشغف ومكر .هكتب عليه

تشعر بملمس اصابعه تتجول ع ظهرها يكتب بحبك
ولكن تسري بجسدها قشعريره ويرتجف جسدها ويشعر بها ولكن يسير باصبعه ع طول عمودها الفقري
تستدير لتواجهه وهي تنطق بتحذير.صخر ايه الي بتعمله ده

نظر لها بحب وشغف ورغبه .احنا اتاخرنا اوي وانا خلاص ع اخري بتحبيني
لتضع وجهها ارضا بخجل
يرفع ذقنها .بتحبيني ياروح
روح.لسه بتسال

صخر وهو يقترب من شفتيها .عايز اسمعها منك
روح وهي تقترب منه وتخفي وجهها في احضانه .بحبك
اخذ شفتيها ملكا لشفتيه وهو يتمتم بعشق خالص لها
حملها الي الشاليه بنفاذ صبر

وهو يهرول ولم تنقطع قبلته لها وهي بين يدبهه تنطق عينيها بعشق خالص له وحده

…………..

وصل كريم الي شقته مع زينه ليقول لها بصوت ريا وسكينه
كريم.نوووورتي بيييتك ياشاااابه
داحنا هنريحوووكي
زينه .والنبي ياكريم الواحد تعبان اترمي فاي حته بقا حته النهارده بتهزر

اقترب منها يخلع لها طرحه فستانها لتنتفض بعيدا
كريم .دانا ههزر وههزر وهترمي بس معاكي فحته واحده
اقترب منها يقبل شقتيها
لتبتعد سريعا الي غرفتها وتغلقها

كريم.افتحي يازينه بطلي هزار زينه .كريم تصل انت مش فاهم كريم.مش فاهم ايه انا عارف انك مكسوفه اطلعي بس واحنا نحل الموضوع ده مع بعض

زينه.لا اصل انت فاجئتني وانا مش عامله حسابي ان النهارده كده
كريم بعدم فهم .يعني ايه مش فاهم
زينه.بصراحه انا يعني مش هينفع النهاردع لمده ست ايام
كريم.ليه يعني مش فاهم

زينه بخجل .انت فجأتني وده حرام اننا نتجوز النهارده
يعني يعني انا بنت فهمت
ودي ايامي

بعد دقائق فهم كريم ماترمي اليع ليلطم خديه كالولايا
كريم.ياليلتك السوده ياواد ياكريم انا طول عمري فأر
لتضحك عليه زينه فهو في موقف لايحسد عليه
وتخرج من الغرفه

زينه.هههه معلش ياشابه تعيشي وتاخدي غيرها هههه عشان تبقا تعمل مفاجات

هههه يلا هتنام ع الكنبه النهارده ياعنيا
كريم.هو في نوم بعد كده اشوف فيكي يوم لا ست ايام يابعيده ماشي
لتضحك زينه ع موقفه من قلبها اما هو يتحسر ع شبابه
……………..

خرجت ايه من الحمام بعد ان ازالت فستانها وهي ترتدي الاسدال

ليقبل جبهتها
مازن.هو الحلاوه دي بتاعتي
ايه بابتسامه .تعرف اني كان نفسي تصلي بيا من زمان
مازن .واديني هحققلك حلمك عشان ربنا يباركلنا فحياتنا
ليقترب منها

مازن بغمزه.بس انتي كمان هتحققيلي حلمي بعد الصلاه
تخجل ايه من معني كلماته
لياتي ليقبلها تبعده
ايه.احنا متوضيين الله

ليصلي بها ويقرا ايات من الذكر الحكيم بصوته الخاشع يحث ع الموده بين الزوجين
لينتهي ويقترب منها يقرا ع راسها الدعاء

اقترب منها بانفاس ساخنه.ايه هتفضلي بالاسدال
ايه.انا انا اصل

مازن بابتسامه .ااصل ايه
ليحاوط خصرها الغض بين يديه
نجحت ان تتخلص منه لتقول بتوتر وارتعاش
ايه.انا خايفه وانت قولتلي هتتعصب عليا فالسرير
لتصدع ضحكته عاليا

وهو يقترب.انا كنت بهزر
فك عنها حجابها واقترب يلثم شفتيها ببطئ قاتل
وهو يتمتم بحبك

هرولت سريعا الي السرير ونزلت تحت الغطاء لتختبا منه او من نفسها
ليضحك هو عاليا من خجلها
مازن.هتروحي مني فين يابطه

ليغلق الانوار وياخذ مكانه بجانبه ينزل تحت الغطاء ليسحبها الي احضانه وسط تمنعها
ليقبلها بنهم
ايه بخفوت .مازن ابعد

ماان سمع اسمه من شفتيها اقرب اكثر وخلع عنها نلابسها
انتقل بشفتيه من شفتيها الي عينيها الي وجنتها ليقبل عنقها وعرقها النابض ودقاته يثرها اكثر

يمر بيديه ع منحنيات جسدها يركد لنفسه انها ملكا لهه وبالاخير فاز بها
ليسمعها تستتغيث باسمه بدفئ

مره اخري ليقبل شفتيها يجوع ونهم ويمتلك جسدها بين جسده بقوه ويهمس باذنيها .بحبك خلاص مش قادر
يقبل اذنيها وبصوت اجش يهمس.ابعد يجد يديها بدون وعي تتمسك بذراعه وهي ترتعش من ماتمر به تشعر بابتسامته ع جسدها وهو يقبلها

ليختمها بصك ملكيته تصبح ع اسمه روحا وجسدا ويعيشا ليله من اسعد ليالي العمر

تشعر برجولته تشبع انوثتها تشعر بحبه وعشقه لها وهو يشعر بها ذايبه بين يديه كالعسل يريد ان يأكلها فأكلها حلال تلك الجنيه
…….نسيبهم بقا عييييب ����
………………..

جلال.تفتكري ابنك بيعمل ايه دلوقتي
لواحظ بنظره حمدي الوزير بشك.واحنا مالنا اكيد ييصصلي بيها
جلال بضحك من تههرب زوجته صاحبه الخمسسون عاما واحمرارها امامه .طب فكريني انا عملت ايه يوميها
لواحظ بامتعاض.نمت زي القتيل بلا خيبه

اقترب منها .طب ماتيجي نعوض اليوم ده ياجميل
لواحظ وهي تبتعد.الي فدماغك ده ياجلال مش هيحصل انت كبرت عيب ع شيبتنا ابعد عني احسنلك

جلال.الله طب تعالي بس مش كنتي عايزه بوسه
لواحظ بخجل محبب اليه .انا كنت بهزر معاك انا هطلع
جلال بدهشه من قرارها.تنمي بعد سنتين ماشوفتنيش فيهم ياوليه

لواحظ.اتلم فليلتك ياجلال هقول لصخر ابنك
ليحملها جلال سريعل.الاوضه وحشتني والملعب وحشني ياجميل واذا كان ع صخر انا هبقي اقوله ان اخوه جالي فالسكه ههههه

…………….

صعد صخر بروح الي غرفته اقترب منها وهي تبتعد
ليخلع قميصه اامامها

روح.صخر اصبر انا مش متقبله ده دلوقتي
اقترب منها يضرب بكلامها عرض الحائط.
اقبل رقبتها من الخلف بنهم جعل يديه تتجول ع جسدها

وتحفظه ضغط ع جسدها جعلها تتاوه تحت يديه
زال حمالات السلوبيت ليسقط وتبقي بالتشيرت فقط
لتهرول من امامه

روح.وربنا لو قربت مني هصوت والم عليك الناس انا انا مش عايزه

ولكنه قد اخذ قراره لم يعد يتحمل فراقها اقترب ووقف خلفها وهو بسمع انفاسها اللاهثه اثر هربها منه ومشاعرها
احاط خصرها بيد واحده وااخري عرفت طريقها الي ظهرها تتجول عليه وهو يقبلها قبله اودع بها جميع مشاعره وهو ينزل الي رقبتهها

لاتستطيع التنفس من ههجومه عليها
لتشعر به يحملها بقوه ولقيها بالسرير وهي تنظر له برغبه وخوف تحاول ان تقوم من مكانها ولكن لم تشعر الا بتمزق ثيابها تحت يديه من قوته معها

وقبلاته التي تنتشر ع سائر جسدها تخدرها تجعلها تغيب عن الوااقع

ابتعد بانفاس لاهثه وهو يعلوها
ويهمس باذنيها وهو يقضمها بخفه وهي اسفله .مش هقولك ابعد ولا لا اسمحيلي لاني مش قادر

لم تشعر بشي صوت بدقات قلبها التي تعلو وتصرب صدره بعنف وهو يجتاحها يجعلها ملكه نعم اصبحتةملكه يقبلها بشهوه حتي لاتشعر بشئ
اخيرا امتلكها نار داخله تشعره بحلاوه ولذه انتصاره حبه الوحيد يين يديه اصبح ملكه لايشعر بشئ

اما هي شعرت انها تطير بين السحب بالرغم من قوته حنون الي ابعد حد عاشت ليله لاتستطيع ان تنساها كوال حياتها غمرها بحب وعشق من نوع اخر لم تسمع عنه او تتوقع وجوده الا بالروايات والافلام

شعرت بجسده وقلبه يجتاحها يحطم مشاعرها وكيانها واسواراها ويدمجهم معا ليصبحوا روح وجسد واحد
اطلق عليه

error: