اغتصابي ولكن في منزل أبي للكاتبه نورا عطيه
الحلقه الحادي عشر
اغتصابيولكنفيابي
يونس : انتوا تعرفوا بعض .
فاطمه : وانت مالك .
مصطفي : هو انت مين .
حمدي : حمدلله علي السلامه .
رجاء : ازيك يا استاذ حمدي .
حمدي : الحمدلله اتفضلوا اتفضلوا .
فاطمه : تقترب من رجاء وتحتضنها بشده وتقول طنط رجاء واحشتيني اوووي .
رجاء : وانت كمان واحشتيني خالص علشان كده حبيت اجي اطمن عليكي عامله ايه يا فاطمه .
فاطمه : الحمدلله يا طنط بخير وانت عامله ايه .
رجاء : الحمدلله يا بنتي .
فاطمه : يا رب دايما .
حمدي : كفايه سلامات بقي وتعالوا نتغدي .
اما يونس ينظر لمصطفي بعصبيه لانه لم ينزل عينه من علي فاطمه .
حمدي : اقدملكم يونس ابني الكبير .
مصطفي : يعني اخوه فاطمه .
حمدي : ايوه زي اخوها .
مصطفي : اهلا يا يونس .
يونس : اهلا بيك .
ويخرج يوسف وخلفه سناء .
سناء : السلام عليكم .
حمدي : اقدملكم يوسف ابني الصغير وسناء مراتي .
رجاء : تشرفنا والله يا مدام .
سناء : الشرف ليا .
حمدي : يلا نتغدي .
وبعد ان يتناولوا الغداء جميعا .
حمدي : اتفضلوا في المكتب نشرب الشاي .
ويجلسون يرتشقون الشاي سويا .
فاطمه : كانت فرحانه جدا حست بجو العيله لما رجاء ومصطفي جم يتفدوا معاهم .
وجاءت لحظه ذهاب مصطفي ورجاء .
فاطمه : استنوا شويه يا طنط .
رجاء : لا خلاص يا بنتي كفايه كده الوقت اتأخر .
فاطمه : هتيجوا تاني .
مصطفي : ينظر لها بأبتسامه ويقول ايوه طبعا هنيجي تاني .
يونس : اتفضلوا اوصلكم معايا في طريقي .
مصطفي : لا شكرا احنا هنركب تاكسي .
يونس : تاكسي ايه تعالوا اوصلكم .
وينزلون سويا وخلفهم يونس .
يونس : لو سمحت انت بتبص علي فاطمه كتير ليه .
مصطفي : افندم وانت مالك .
يونس : مالي ايه زي اختي .
مصطفي : نعم زي يعني مش اختك .
يونس : لا زي ما بابا قال .
رجاء : يلا يا ابني .
مصطفي : يلا يا ماما .
يونس : لو قربت ليها تاني هقتلك .
مصطفي : ينظر له بعصبيه .
رجاء : مصطفي يا ابني هو انت مالك .
مصطفي : اللي اسمه يونس ده مش مريحني يا ماما وخايف علي فاطمه منه .
رجاء : ده اخوها .
مصطفي : لا مش اخوها ده ابن مرات ابوها ده اللي فهمته يوسف هو اللي اخوها .
رجاء : ربنا يحميها منه يا رب .
مصطفي : يا رب يا امي .
رجاء : ان شاء الله متخافش يا ابني عليها ربنا هيحفظها .
مصطفي : يا رب .
وبعد ان يذهبون ويتأكد يونس من خروجهم .
يونس : في ستين داهيه انت وامك يعود مره اخري الي المنزل .
حمدي : كنت فين يا يونس .
يونس : كنت بوصلهم يا بابا .
حمدي : طيب تعالا اقعد معايا .
يونس : خير .
حمدي : تعالي يا فاطمه .
فاطمه : خير يا بابا .
حمدي : يونس نادي علي امك واخوك وحصلوني علي المكتب وتعالي ورايا يا فاطمه .
فاطمه : حاضر .
يونس : حاضر ويذهب لسناء في غرفتها .
سناء : خير يا يونس .
يونس : بابا عايزك .
سناء : ماشي بس فيه ايه .
يونس : معرفش ده اخد فاطمه علي المكتب .
سناء : ربنا يسترها .
ويجلسون جميعا معا في غرفه المكتب .
حمدي : اعملوا حسابكم بكرا بليل هنطلع الغردقه .
سناء : انت حجزت الفندق .
حمدي : لا هننزل في شاليه بتاع شريكي هنقعد فيه اسبوع .
يوسف : الله عليك يا بابا .
حمدي : مبسوط يا يوسف .
يوسف : ايوه جدا ربنا يخليك لينا يا رب .
حمدي : وانت يا يونس .
يونس : نعم .
حمدي : جاي معانا ولا لا .
يونس : طبعا جاااي .
حمدي : وانت يا سناء .
سناء : طبعا مطرح ما تروح معاك يا حبيبي .
يوسف : يا سيدي علي الحب .
حمدي : بس يا ولد ربنا يخليكي لينا يا سناء يا رب ها فاطمه صوتك مش طلع ليه .
فاطمه : انا مش عايزه اروح .
حمدي : يعني ايه .
فاطمه : يعني روحوا انتوا .
حمدي : ازاي ده انا قولت كلمه رجلك علي رجلي .
فاطمه : بس انا مبعرفش المصايف دي اصلا ولا عمري روحت .
حمدي : انا قولت كلمه هتيجي معايا .
فاطمه : بتحدي لا مش هاجي .
حمدي : انت بتتحديني يعني .
فاطمه : لا بس انا مش عايزه اروح .
حمدي : وانا كلمتي مش هتترد سناء تجهزي ليها شنطتها مع الولاد .
سناء : حاضر اللي تشوفه يا حمدي .
حمدي : اتفضلي قومي من وشي .
فاطمه : بشبه بكاء حاضر بعد اذنكم .
يوسف : بت نكد صحيح .
حمدي : ولد عيب كده دي اختك الكبيره .
يوسف : انا اسف يا بابا بس شايف هي بتعمل ايه عايزه تعقد كل حاجه .
يونس : خلاص يا يوسف هي هتيجي معانا .
يوسف : انا هجهز شنطتي انا .
حمدي : طبعا انت ما صدقت .
يوسف : طبعا .
سناء : ربنا يسعدك يا ابني .
حمدي : ادخلي يا سناء طيبي خاطر فاطمه اعتبريها بنتك .
سناء : والله بحاول ارضيها بكل الطرق يا حمدي بس هي مقفله خالص .
حمدي : معلش يا سناء اعتبريها بنتك .
سناء : حاضر علشان خاطرك بس .
حمدي : تسلمي ليا يا رب .
تدخل سناء الغرفه خلف فاطمه .
فاطمه : فيه حاجه يا طنط .
سناء : انت مالك يا بت انت .
فاطمه : مالي يعني يا طنط .
سناء : قولتي ليه مش هتطلع الرحله .
فاطمه : خلاص هطلع مع بابا .
سناء : عارفه لو عصلجتي في اي حاجه حسابك هيبقي معايا انا انت هنا تقولي حاضر ونعم وبس .
فاطمه : بكل استسلام حاضر يا طنط .
وبعد مرور هذا اليوم وجاء اليوم الموعود يوم السفر .
يونس : في سره اخيرا هعرف استفرد بيها هناك .
حمدي : يلا علشان انا حجزت طيران .
يونس : الله يعني ساعه بالكتير ونوصل .
حمدي : ايوه استعجلهم بقي .
يونس : حاضر .
ويصلون جميعا الي المطار .
وتهبط الطائره الي مطار الغردقه .
حمدي : حمدللله علي السلامه .
سناء : الله يسلمك .
يوسف : هنروح فين يا بابا .
حمدي : العربيه بالسواق بره .
يوسف : الله عليك يا بابا .
ويركبون السياره ويصلون جميعا الي الشاليه مهلكين من السفر .
حمدي : الشاليه كبير كل واحد ليه اوضه .
سناء : انا وانت يا حمدي يلا نطلع نريح وسيب العيال يختاروا براحتهم .
حمدي : عندك حق يلا يا سناء خدوا راحتكم .
فاطمه : طيب انا اختارت الاوضه دي بعد اذنكم انا تعبانه وهنام .
يونس : ما تقعدي معانا شويه .
فاطمه لتتجنب الكلام معاه قالت لا .
يوسف : علشان خاطري يا فاطمه تعالي نلعب كوتشينه الجو حلو اوووي .
فاطمه : لا خليها بكرا بجد تعبانه .
يوسف : طيب علي راحتك .
وتدخل فاطمه غرفتها .
يوسف : رايح فين يا يونس .
يونس : هبص علي حاجه بره بس .
يوسف : طيب مش تتاخر .
يونس : ماشي .
ويذهب يونس كي ينظر علي غرفه فاطمه خلف الشباك ينظر عليها وهي تغير ملابسها .
وبكده تكون خلصت الحلقه الحادي عشر يا رب تعجبكم
نوراعطيه