اغتصابي ولكن في منزل أبي للكاتبه نورا عطيه

الحلقه الثانيه عشر
اغتصابيولكنفيابي
كان يونس ينظر لفاطمه اثناء تغير ملابسها الخاصه من خلف الشباك الخارجي للشاليه .
يوسف : هو راح فين ده انا زهقت .
اما يونس يقول في سره يخربيت جمالك يا بت انا مش لازم افوتك من تحت ايدي خالص .
يوسف : انا هطلع اقف بره احسن لاني اتخنقت بابا وماما ناموا وكمان فاطمه دخلت تنام .
ويخرج يوسف بره ليري فجأه يونس .
يوسف : يونس انت واقف هنا بتعمل ايه .
لينتبه يونس لصوت يوسف فجأه ويعود اليه مسرعا .
يونس : بكدب لا ولا حاجه كنت بتكلم في الفون وسرحت . يوسف : طيب انا مضايق تعالا نتمشي شويه .
يونس : نتمشي طيب يلا .
يوسف : ايه ده موافق بسهوله كده .
يونس : ايوه يلا يا برنس .
يوسف : الله عليك قشطه يلا .
اما فاطمه في غرفتها بعد ان تغير ملابسها تفكر كيف تبتعد وتتجنب يونس طول فتره الرحله وتفكر كثيرا في مصطفي الي ان تذهب في النوم .
يونس ويوسف كانوا يمشون سويا علي البحر الي ان وجدوا جروب شباب وبنات يرقصون سويا .
يوسف : الله شايف يا يونس .
يونس : ايوه ارجع انت الشاليه وانا هسهر معاهم .
يوسف : نعم ارجع فين انا عايز اسهر معاهم .
يونس : انا قولت كلمه يوسف ارجع علشان بابا .
يوسف : يووووه طيب ماشي هرجع بس متتأخرش عليا .
يونس : لا روح نام انت انا هتأخر .
يوسف : يووووه طيب سلام .
وبعد ان يذهب يوسف يقرب يونس الي الجروب .
يونس : هاي عاملين ايه .
احدي شباب الجروب اهلا بيك نورت .
يونس : هسهر معاكم شويه .
فتاه تدعي مايا تتحدث وتقول اتفضل طبعا يا ……
يونس : اسمي يونس .
مايا : مايا .
يونس : اسمك جميل يا مايا .
مايا : ميرسي تعالا نرقص سوا .
ويرقصون سويا علي اصوات الموسيقه الصاخبه .
يونس : انت عسوله اوووي .
مايا : انت اللي حلو خالص .
يونس : طيب عندك مكان هنا نسهر فيه لوحدنا .
مايا : عندي الشاليه بتاع بابي .
يونس : حد معاكي ولا لوحدك .
مايا : لا لوحدي جايه انا والجروب اصحابي بس .
يونس : تمام يلا نروح نسهر سوا عندك .
مايا : قشطه يلا.
وينسحبون سويا من الجروب ويذهبون الي الشاليه الخاص بمايا.
مايا : انت حلو خالص انت ازاي امور كده .
يونس : ده انت اللي قمر وينظر لها نظره رغبه ويهجم عليها بكل توحش .
مايا : الله ما براحه يا يونس .
يونس : اصلي مش قادر علي جمالك .
وسكت شهرزاد عن الكلام المباح .
وبعد القليل من الوقت .
يونس يقوم من مكانه .
مايا : علي فين .
يونس : هروح بقي .
مايا : هشوفك تاني .
يونس : طبعا يا جميل .
مايا : امتي طيب .
يونس : بكرا في نفس المعاد .
مايا : وانا هستناك .
يونس : ماشي يا قمر يلا سلام ويقبلها وينسحب من امامها .
مايا : باي .
ويذهب يونس الي الشاليه مره اخري ويدخل ليجدهم جميعا ذاهبون في النوم بثبات عميق ويقرب من غرفه فاطمه .
اما فاطمه تقوم من نومها مفزوعه علي كابوس وحش وتسمع المؤذن يؤذن لصلاه الفجر وتقوم تقول الله اكبر الله اعظم انا هقوم اصلي الفجر احسن خير اللهم اجعله خير وتخرج من الغرفه.
يونس : علي باب الغرفه يقول زي القمر علي فين يا عسل . فاطمه : تنظر له بقرف ولم ترد عليه .
يونس : ما تردي عليا .
فاطمه : مالكش كلام معايا .
يونس : اتعدلي يا بت انت .
فاطمه : متقوليش يا بت ووسع كده من قدامي .
يونس : اوسع اروح فين انت خرجتي ليه اصلا .
فاطمه : خارجه اصلي الفجر وابعد من وشي .
اما في الغرفه تستيقظ سناء وتقول اما اطمن علي الاولاد وتنزل اليهم لتجد يونس وفاطمه امام غرفه فاطمه يتحدثون .
سناء : انتم واقفين كده ليه مالكم .
يونس : لا ولا حاجه انا لسه جاي من بره .
سناء : اتفضل ادخل نام يا استاذ .
يونس : طيب .
سناء : وانت يا هانم راحه فين .
فاطمه : انا كنت راحه اصلي الفجر .
سناء : اها راحه تصلي عليا انا بتشاغلي الواد .
فاطمه : ببكاء نعم اشاغل مين انا عملت ايه .
سناء : ولا كلمه زياده روحي اعملي اللي انت عايزه زي ما بتقولي اما اشوفك قايمه تصلي ولا تلعبي بالواد .
فاطمه : ربنا يسامحك بعد اذنك وتنسحب من امامها .
وتدخل الحمام كي تتوضئ وتصلي فجرها .
سناء : اللهم طولك يا روح علي البت دي .
يونس : يدخل غرفته وكل تفكيره ازاي يوقع فاطمه ازاي تكون اسيره ليه .
وتعود فاطمه وتصلي وتدعوا الله كثيرا ان يبعد عنها هذا الذي يدعي يونس .
وحل عليهم جميعا الصباح كان يونس في سبات عميق من النوم .
اما يوسف وفاطمه ذهبوا سويا الي البحر .
اما سناء وحمدي خرجوا هما ايضا سويا .
ويقوم يونس وتتصل به مايا .
مايا : انت فين .
يونس : لسه صاحي يا قمر انت اللي فين .
مايا : بتمشي علي البحر .
يونس : يا بخته بيكي بصراحه .
مايا : انت فين .
يونس : انا لسه في الشاليه .
مايا : لوحدك .
يونس : باين كده .
مايا : طيب اجيلك .
يونس : دلوقتي .
مايا : ايوه يا يونس .
يونس : طيب تعالي اقولك الشاليه رقم كام بس انت فين بالظبط .
مايا : انا عند حلقه السمك .
يونس : انت جنبي انا الشاليه اللي جنبه اصبري كده اشوف حد موجود معايا في الشاليه ولا لوحدي .
مايا : طيب بسرعه .
ويتفقد يونس الشاليه كله ولم يجد احد ابدا .
يونس : مايا هاتي اكل وانت جايه .
مايا : هتاكل ايه .
يونس : انت جنب حلقه السمك هاتي سمك يا قطه .
مايا : ههههههههههه سمك يا يونس طيب ماشي .
وبالفعل تقف مايا امام مطعم السمك وبالفعل تحضر معها سمك وتذهب الي يونس الشاليه .
فاطمه : انا تعبت يا يوسف وعايزه امشي .
يوسف : ما تخليكي معايا شويه .
فاطمه : انت معاك اصحابك .
يوسف : انت هتروحي تقعدي لوحدك .
فاطمه : نعم مين قالك اني هروح .
يوسف : امال هتروحي فين مفيش حد في البيت يونس اكيد خرج.
فاطمه : بتفكير يعني مفيش حد في الشاليه .
يوسف : طبعا ماما خرجت مع بابا ومش هيرجعوا دلوقتي خالص هما كل سنه كده .
فاطمه : طيب انا هرجع الشاليه .
يوسف : بطلي رخامه وخليكي معايا انا واصحابي .
فاطمه : بجد تعبت يا يوسف وانت خليك مع اصحابك انا صدعت وعايزه انام .
يوسف : طيب مش هتاكلي .
فاطمه : اكلت ساندوتش وانت بتلعب كره .
يوسف : طيب خلاص هتعرفي تروحي ولا اجي اوصلك .
فاطمه : لا متخافش عارفه الشاليه جنب حلقه السمك .
يوسف : طيب خلاص خدي بالك علي نفسك .
فاطمه : ماشي يا حبيبي سلام .
يوسف : سلام .
وترحل فاطمه من امام يوسف .
فاطمه : يا رب ارحمني يا رب من اللي اسمه يونس ده يا رب ياخده وتذهب في طريقها الي الشاليه .
اما يونس في الشاليه كانت معه مايا .
بعد الانتهاء من الاكل .
يونس : تسلم ايديكي يا مايا علي السمك ده .
مايا : طيب يلا نخرج بقي شويه .
يونس : نخرج فين انا واكل سمك .
مايا : يعني ايه يا يونس .
يونس : تعالي نطلع فوق واقولك .
مايا : بطا شقاوه يا يونس .
يونس : تعالي بس هقولك كلمه سر .
وتصعد معه الي الغرفه .
اما فاطمه تدخل الشاليه وبالفعل لم تجد احد وتفرح كثيرا انه لم يكن موجود بالشاليه وتقول اخيرا خرج غار في داهيه تاخده .
وكان يونس بالغرفه مع مايا .
وتدخل فاطمه تغير ملابسها وتأخذ شاورها وترتدي اسدالها كي تصلي .
وهي تصلي تدعوا الله وبعد انتهاء الصلاه تسمع صوت غريب صادر من الاعلي وتقول ايه الصوت ده لاحسن يكون حرامي .
ايه ده يا غبيه حرامي في عز النهار .
طيب انا اتصرف اعمل ايه انا اشوف اي عصايه اطلع بيها فوق .
وبالفعل تجد عصايه وتصعد بها الي الغرفه .
لتسمع صوت انوثي وتقول ايه ده ده صوت واحده جوه يا رب استرها .
وتخبط علي الباب من الخارج وتقول حد هنا .
يونس : ينتبه بسرعه ويقول ايه ده قومي بسرعه البسي ققومي اتحركي .
يونس : خلف الباب ويسكه حتي لا تدخل عليهم .
فاطمه : حد جوه .
يونس : ايوه انت ايه اللي جابك وايه اللي طلعك هنا .
فاطمه : انت لوحدك .
يونس : بكدب ايوه .
فاطمه : طيب انا هخرج .
يونس : لا خليكي استني تحت عايزك .
اما فاطمه تخاف منه بشده وتتأكد انها سمعت صوت فتاه بالداخل معه وتظل تستغفر ربها .
يونس : قومي البسي يا مايا .
مايا : هي مين دي .
يونس : دي اختي واحتمال تقول لبابا قومي بسرعه .
مايا : واخرج ازاي دي تحت .
يونس : انا هتصرف بس البسي .
ويرتدي يونس ملابسه ويخرج وينزل يبحث عن فاطمه ليجدها تخرج مسرعه من الشاليه .
يونس : فاطمه فاطمه استني عايزك .
فاطمه : بس اسمي ده مش يجيي علي لسان واحد زيك .
يونس : ايه واحد زي دي .
فاطمه : لو سمحت مالكش دعوه بيا .
يونس : لا ليا .
فاطمه : انا هقول لبابا علي اللي بتعمله .
يونس : وانا عملت ايه .
فاطمه : هقوله انك كان معاك حد بالاوضه .
يونس : لا بقي اتلمي احسن ما اقوله ان انت اللي كنتي معايا بالاوضه .
فاطمه : انت قليل الادب وسافل هتثبت ازاي .
يونس : الحسنه اللي في دهرك الكبيره اللي علي كتفك اليمين .
فاطمه : بصدمه نعم .
اتمني كلكم تعلقوا وشجعوني اكملها للاخر
وبكده تكون خلصت الحلقه الثانيه عشر اتمني تعجبكم
نورا
عطيه

error: