اغتصابي ولكن في منزل أبي للكاتبه نورا عطيه

الحلقه العاشره
اغتصابيولكنفيمنزلابي
بعد ان تناولت الفطار شعرت بالنوم فجاه وذهبت في ثبات عميق من النوم يونس يراقب غرفتها من بعيد وقال لنفسه اكيد نامت الله عليك يا واد يا يونس يا برنس خلاص هي لبست كده بس لازم اكسر عليها الباب ويقترب من غرفتها يقترب يقترب .
حمدي : فجأه رايح فين يا زفت .
يونس : بخضه بابا انت جيت امتي .
حمدي : بعصبيه جيت اشوف عمايلك المصيبه اللي هببتها . يونس : بخوف عملت ايه بس .
حمدي : كسرت وديعه ب 50 الف جنيه ليه عملت بيهم ايه . يونس : انا قولت لماما .
حمدي : مين امك دي علشان تكون قولتلها .
يونس : ماما اخدت مني الفلوس .
حمدي : بعصبيه طيب اما تجيلي وانت بقي رايح ناحيه اوضه فاطمه تعمل ايه .
يونس : بكدب فاطمه مالهاش حس من الصبح خوفت يكون حصلها حاجه .
حمدي : نعم طيب تعالا ورايا بسرعه .
ويذهب نحو غرفه فاطمه ويدق عليها الباب .
ولم يسمع اي صوت.
يونس : شوفت بقي انا قلقت عليها .
حمدي : هات اجري اي حاجه اكسر بيها الباب .
يونس : حاضر يا بابا .
وبعد ان يكسر حمدي الباب ليجدها علي سريرها الخاص بها . حمدي : فاطمه فاطمه فاطمه .
يونس : شوفت بقي .
حمدي : انت هتتفرج عليا روح كلم الدكتور فورا .
يونس : حاضر يا بابا ويذهب مسرعا لكي يتصل بالطبيب .
ويأتي الطبيب علي الفور .
يونس : اتفضل يا دكتور .
حمدي : اتفضل يا اسماعيل شوف بنتي .
الدكتور : متخافش خير ان شاء الله ويدخل طي يفحصها .
وتأتي سناء ويوسف .
حمدي : ما لسه بدري يا هانم .
سناء : جري ايه يا حمدي .
حمدي : بنتي الدكتور عندها جوه .
يوسف : ليه حصلها ايه يا بابا انا سايبها كويسه .
سناء : حصل ايه .
ويخرج الطبيب .
حمدي : ها خير يا اسماعيل .
اسماعيل : كل خير هي بس نايمه مفيش قلق ولا حاجه.
سناء : يعني مش تعبانه .
اسماعيل : لا يا جماعه هي كويسه هي نايمه بس .
حمدي : طيب شكرا يا اسماعيل وصل الدكتور يا يونس.
يونس : حاضر يا بابا .
وبعد ان يوصل يونس الدكتور .
سناء : يعني بنتك بخير وكويسه امال ايه بنتي تعبانه افهم بس ليه الدوشه اللي عملتها دي .
حمدي : ما علينا انت قولتي لابنك يكسر الوديعه.
سناء : بدون فهم وديعه ايه .
حمدي : ال 50 الف جنيه اللي كانوا في البنك في حسابه خليته ليه يكسر الوديعه .
سناء : كنت محتاجه فلوس وقولتلك انت قولتلي لا .
حمدي : تقومي تاخدي من ورايا .
يوسف : خلاص يا بابا علشان خاطري بطل تتخانق معاها . حمدي : تخسرني 20 الف وتقولي اتخانق .
يوسف : اعتبرهم اتصرفوا عليا يا بابا .
حمدي : انا هستعوض ربنا فيهم بس هيتخصموا من مصروفكم كلكم .
سناء : اللي عايزه اعمله .
حمدي : جاي ليا ضيوف علي الغدا النهارده انا قولتلك اهو . سناء : ضيوف مين .
حمدي : ضيوف جايين لفاطمه بنتي .
سناء : وهيجوا هنا .
حمدي : ايوه عندك اعترض .
سناء : لا خلاص اللي تشوفه .
حمدي : اعملي غدا بزياده .
سناء : حاضر يا حمدي حاجه تانيه .
حمدي : لا انا داخل انام .
سناء : اتفضل .
ويذهب حمدي الي غرفته .
يونس : في سره بنت الايه فلتت مني المره دي .
سناء : فيه حاجه يا يونس.
يونس : لا خالص .
سناء : امال مش نزلت ليه .
يونس : نازل اهو .
سناء : طيب يا حبيبي محتاج حاجه .
يونس : لا يا ماما سلام .
سناء : سلام .
يوسف : ماما هو بابا ماله شكله مضايق علطول .
سناء : معرفش من ساعه ما جت المخفيه اللي جوه وكمان جاي ليها ضيوف النهارده .
يوسف : يا ماما والله فاطمه طيبه .
سناء : هي ضحكت عليك انت كمان زي ابوك .
يوسف : لا ضحكت عليا ولا حاجه بس انا مش عايزك تظلميها . سناء : اظلمها ايه دي قالت لابوك انها مش عايزه تروح الغردقه وابوك قال مش هنروح كلنا .
يوسف : بعصبيه نعم هي قالت كده.
سناء : بكدب طبعا يا ابني .
يوسف : طيب انا هوريها .
سناء : متخافش انا اقنعت ابوك بالرحله .
يوسف : الله عليكي يا ست الكل .
سناء : يلا تعالا ساعدني بقي علشان الناس اللي جايه تتغدا هنا . يوسف : حاضر يا ست الكل .
وبعد ان يحضرون معا الطعام .
يوسف : خلاص كده تمام يا ماما .
سناء : ايوه روح صحي الهانم اختك .
يوسف : خليها مخموده احسن .
سناء : معلش علشان ابوك روح علشان خاطري .
يوسف : طيب .
ويذهب الي الغرفه .
يوسف : فاطمه فاطمه فاطمه .
فاطمه : تبدأ تفوق مما هي عليه وتقول انا فين .
يوسف : انت نايمه يا هانم يلا قومي فيه ضيوف جايين ليكي بابا قال كده .
فاطمه : ضيوف مين دول .
يوسف : معرفش الغدا جاهز وانا هروح اصحي بابا بقي .
فاطمه : طيب يا حبيبي .
يوسف : طيب يلا فوقي .
وتقوم فاطمه .
فاطمه : انا نمت ازاي كل ده كل اللي فاكراه اني فطرت وروحت في النوم وفاتني صلاه الظهر ايه ده كفايه كده انا يدوب اقوم علشان اشوف اللي جايين دلوقتي .
يوسف اما غرفه والده يا بابا يا بابا .
حمدي : نعم نعم فيه ايه .
يوسف : الغدا جاهز .
حمدي : حد جه .
يوسف : لا لسه يا بابا .
حمدي : طيب ناولني الموبيل بتاعي .
يوسف : اتفضل يا بابا .
حمدي : كل دي مكالمات اكيد تايه .
يوسف : هو مين ده يا بابا .
حمدي : اطلع حضر السفرا علي ما اشوف الناس .
يوسف : طيب يا بابا .
حمدي : يتصل مره اخري بمصطفي .
مصطفي : ايوه يا عمي انا تحت البيت .
حمدي : طيب اطلع عماره رقم 8 الدور الرابع شقه 8 .
مصطفي : طيب يا عمي .
وفي الشارع وعلي باب العماره
مصطفي : يا استاذ دي عماره 8 .
يونس : ايوه عايز مين فيها .
مصطفي : انا طالع للاستاذ حمدي .
يونس : اتفضل معايا .
مصطفي : يلا يا ماما .
رجاء : هنا يا ابني .
مصطفي : ايوه يا ماما هنطلع مع الاستاذ .
يونس : اتفضلوا معايا انا طالع .
ويذهبون خلف يونس .
يونس : اتفضلوا اتفضلوا .
اما فاطمه ترتدي اسدالها الخاص وتخرج لتجد الصدمه .
فاطمه : مصطفي .
يونس : ينظر لها ويقول انتوا تعرفوا بعض .
وبكده تكون خلصت الحلقه العاشره يا رب تعجبكم
نورا_عطيه

error: