اغتصابي ولكن في منزل أبي للكاتبه نورا عطيه

الحلقه الواحد والعشرون
اغتصابيولكنفي_ابي
فاطمه : اكيد رجع تاني المره دي
هقتله وتجري الي المطبخ وتختار
احمي سكينه في المطبخ
وتخرج بها الي الباب كي تفتحته ..
…………………………………
وتذهب فاطمه لتفتح الباب ومعها السكين ولسه هترفع السكين بعد ما فتحت الباب لتجدها رجاء .
رجاء : ايه يا بنتي قلقتيني عليكي وماسكه السكينه دي كده ليه . فاطمه : بصدمه انا اسفه يا طنط افتكرتك حد تاني
وتبكي وترتمي في حضنها لتجد نفسها
بين احضانها في امان امان الامن امان الصديقه .
) كلنا بندور علي الامان في شخص وبنتعب اوووي علي ما نلاقيه (
رجاء : مالك يا بنتي فيه ايه .
فاطمه : استني يا طنط انا هروح معاكي .
رجاء : طيب حصل ايه فهميني ,
وفي مكان اخر عند يونس .
شريف : علي غين يا يونس .
يونس : هروح بقي عايز حاجه .
شريف : ما تقعد شويه معايا يا صاحبي .
يونس : لا كفايه انا مروح بقي .
شريف : رايح تكمل مزاجك مع موزه صح .
يونس : طبعا وفي سره مع فاطمه اهي في البيت ومتقدرش تقولي لا .
شريف : طيب ما تاخدني معاك يا اسطي .
يونس : المره الجايه اوعدك لازم ادوقك .
شريف : حبيبي يا صاحبي .
يونس : طيب باي
شريف : باي باي يا صاحبي .
ويذهب يونس مسرعا في طريقه
كالحيوان المفترس الي فاطمه.
فاطمه : هقولك بس امشي من هنا .
رجاء : طيب تعالي معايا يا بنتي .
وتخرج معها علي الفور .
وتنزل معها .
مصطفي : بصدمه من شكلها مالك
يا فاطمه ونازين كده علي فين.
رجاء : وقف تاكسي يا مصطفي مش
عايزين نقف كده كتير .
مصطفي : ويستمع الي والدته دون ان ينطق وبالفعل يشاور لتاكسي .
ويقف له التاكسي وينظر مصطفي لوالدته ويقول
علي فين يا ماما .
رجاء : علي البيت عندنا يا مصطفي.
مصطفي : طيب علي السيده يا اسطي .
وفي هذه اللحظه يأتي يونس لينظر اليهم ويقرب كي يتحقق انها فاطمه .
يونس : بصوت عالي الله الله راحه فين يا هانم هو ابوكي يمشي وتدوري علي حل شعرك مع الناس دي .
مصطفي : بنفس نبرته انت بتتكلم معاها كده ليه وبصفتك ايه اصلا .
رجاء : اهدوا هتفرجوا علينا الناس احنا في الشارع .
يونس : اتفضلي اطلعي فوق يا هانم .
فاطمه : مش هتطلع بقي ابعد عني .
مصطفي : سمعت ابعد عنها بقي .
يونس : ابعد عن مين انت ايه اللي جابكم هنا اصلا .
رجاء : عيب كده يا ابني .
يونس : وانت مالك يا ست انت ايه اللي جابك هنا .
مصطفي : بعصبيه احترم نفسك ياض انت .
يونس : انا محترم غصب عن اللي خلفتك .
مصطفي : يقرب منه ليلكمه علي وجهه .
رجاء : بس يا ابني .
يونس : مش انا اللي انضرب كده ويلكمه هو الاخر .
رجاء : انتوا هتمسكوا في خناق بعض .
فاطمه : انا هطلع بس سيب مصطفي لو سمحت .
مصطفي : مش هتطلعي .
يونس : لا هتطلع انت عايز تصيع معاها .
مصطفي : انت حيوان وقليل الادب .
رجاء : بس بقي انا هاخد فاطمه وسيب ابني انت .
يونس : مش هتاخديها .
رجاء : هاخدها ومفيش قوه في الدنيا هتمنعني .
يونس : انا همنعك انت ىوابنك .
مصطفي : يضربه بشده هذه المره .
رجاء : خلاص سيبه يا ابني ده بينزف .
يونس : والله لهوديك في داهيه .
مصطفي : ابقا العب بعيد يا شاطر ويسيبه ملقي علي الارض ينزف دم ويأخذ امه وفاطمه ويركب تاكسي اخر متجهيين الي المنزل .
وبعد ان يصلوا الي المنزل .
رجاء : انت كويس يا ابني .
مصطفي : متخافيش انا زي الفل يا امي .
فاطمه : متشكره جدا ليك يا مصطفي .
مصطفي : هو الواد ده عملك حاجه يا فاطمه .
فاطمه : لتغير مسار الحوار ممكن ادخل انام شويه يا طنط .
رجاء : ممكن طبعا يا بنتي تعالي اوضتي معايا ونتكلم .
فاطمه : ماشي يا طنط تعالي .
وتذهب معها الي الغرفه .
رجاء : مالك يا فاطمه .
فاطمه : ممكن تاخديني في حضنك يا طنط .
رجاء : تعالي يا بنتي وتحتضنها .
اما فاطمه فتبكي بشده تبكي وهي بين احضانها .
رجاء : احكيلي مالك يا بنتي انا قلبي
مقبوض عليكي امك جاتلي في المنام
وقالتلي عليكي .
فاطمه : قالتلك ايه يا طنط .
رجاء : قالتلي بنتي ضاعت يا رجاء فيه ايه احكيلي .
فاطمه : اها امي كانت حاسه بالي بيحصلي انا ضعت يا طنط .
رجاء : بخضه حصل ايه يا بنتي .
فاطمه : حصل ان الزفت اللي اسمه يونس ده صحيت لقيت نفسي عريانه بسببه ولقيت نفسي متبهدله .
رجاء : بخضه نعم ابوكي فين والهانم مراته ازاي يسبوكي معاه لوحدكم واخوكي فين .
فاطمه : بابا هو انا ليا اب اصلا واخويا معرفش فين .
رجاء : هو عمل حاجه يا فاطمه .
فاطمه : ايوه يا طنط وتبكي بشده علي حالها .
رجاء : طيب اهدي يا بنتي وكل حاجه هتتحل .
فاطمه : ازاي يا طنط محدش هيصدقني .
رجاء : انا هجبلك حقك يا بنتي .
فاطمه : انا حقي عند ربنا بس
متقوليش الكلام ده لحد يا طنط .
رجاء : تحتضنها بشده
وتقول اها يا بنتي
ياريتني كنت سبتك عندي من الاول منه لله
ابوكي انه سابك وسافر حسابه عند ربه .
فاطمه : مش عايزه ارجعلهم تاني يا طنط .
رجاء : مش هرجعك يا بنتي متخافيش انا جنبك .
فاطمه : خليكي معايا اوعي تسيبيني خالص يا طنط .
رجاء : مش هسيبك يا بنتي خالص .
فاطمه : ربنا يخليكي ليا يا طنط .
رجاء : ويخليكي ويحفظك يا بنتي يا رب متشليش هم وانا هحاول اتصرف .
فاطمه : حاضر يا طنط .
رجاء : نامي واستريحي يا بنتي دلوقتي .
فاطمه : حاضر يا طنط .
ويرن جرس الباب عند رجاء .
مصطفي : يا تري مين اللي جاي دلوقتي ويفتح الباب ليجده عسكري من القسم .
العسكري : انت مصطفي السيد احمد .
مصطفي : ايوه فيه ايه .
العسكري : اتفضل معانا .
مصطفي : فيه ايه انا عملت ايه .
العسكري : اتفضل هتعرف في القسم .
مصطفي : طيب .
رجاء : خير يا ابني .
مصطفي : كل خير يا امي طالبني في القسم .
رجاء : قسم ايه وليه ..
مصطفي : معرفش هروح اعرف واكلمك .
رجاء : طيب اجي معاك يا ابني .
مصطفي : لا خليكي مع فاطمه .
رجاء : طيب ابقا طمني يا ابني .
مصطفي : حاضر يا امي .
ويذهب مصطفي مع العسكري .
وفي القسم .
الضابط : حضرتك متهم بالشروع في قتل المدعو يونس صلاح السخاوي الشهير بيونس السخاوي .

error: