اغتصابي ولكن في منزل أبي للكاتبه نورا عطيه

الفصل الثاني والعشرون

اغتصابيولكنفيمنزلابي
ويذهب مصطفي مع العسكري .
وفي القسم .
الضابط : حضرتك متهم بالشروع في قتل المدعو يونس صلاح السخاوي الشهير بيونس السخاوي .
مصطفي : بصدمه نعم انا .
الضابط : ايوه المدعو قدم ضدك بلاغ وفيه شهود علي اللي حصل .
وبعد التحقيق الكامل مع مصطفي .
في المنزل عند رجاء يا رب استرها هو اتأخر كده ليه اما ادخل اطمن علي فاطمه واتصل اطمن عليه .
وتدخل الغرفه لتجد فاطمه نائمه كالملاك .
وتخرج من الغرفه وتمسك الموبيل الخاص بها وتتصل برقم مصطفي الخاااص .
وفي القسم .
مصطفي : ممكن بعد اذنك ارد علي والدتي .
الضابط : اتفضل بس خلص بسرعه …
ويرد مصطفي : السلام عليكم .
رجاء : وعليكم السلام ايه التأخير ده كله يا مصطفي .
مصطفي : يا امي انا هتحجز النهارده في القسم ..
رجاء : بصدمه نعم تتحجز انت عملت ايه .
مصطفي : بتهمه ضرب يونس يا امي .
رجاء : ربنا ينتقم منه طيب انا هتصرف ..
مصطفي : طيب يا امي هسيبك علشان الضابط سلام يا امي .
رجاء : سلام يا ابني يا رب استرها انا هتصرف .
ويعود مصطفي الي التحقيق .
يونس : مبقاش يونس اما وريتك يا سي زفت .
وفي المنزل عند رجاء تبكي وتدخل لفاطمه .
فاطمه : خير يا طنط فيه ايه .
رجاء : الزفت يونس هيحبس مصطفي انجديني يا بنتي انا مش لاقيه حد يساعدني .
فاطمه : الحيوان طيب انا هتصرف يا طنط .
رجاء : هتعملي ايه .
فاطمه : لازم اخرج مصطفي مصطفي مالوش ذنب ..
رجاء : اوعي تضيعي نفسك يا بنتي كفايه اللي عندك .
فاطمه : يا طنط انا كده كده ضايعه مش فارقه ..
رجاء : يا بنتي مش كده اوعي تتهوري مع حيوان زي ده ..
فاطمه : يا طنط لازم اتعامل زيه انا هتصرف لازم مصطفي يخرج يا طنط .
رجاء : رجلي علي رجلك مش هتخرجي لوحدك ..
فاطمه : طيب تعالي معايا .
رجاء : هنروح فين .
فاطمه : هنروح البيت اكيد يونس في البيت .
وفي المنزل بعد ان افاق يوسف وخرج ليجد يونس يجلس ويتفرج علي التليفزيون ..
يوسف : انت هنا من امتي والساعه كام ومالك متعور كده ليه ..
يونس : انا هنا من بدري والساعه 12 مالك يا ابني ووقعت اتخبط هنا ..
يوسف : مش عارف ليه دماغي تقيله اوووعي هدخل اقول لفاطمه تعملي نسكافيه ابقا خد بالك يا يونس لاحسن شكلك متبهدل ..
يونس : حاضر بس فاطمه اختك مش هنا نزلت الهانم ..
يوسف : وراحت فين بقي ان شاء الله .
يونس : معرفش انا كنت نايم زيك هي معرفش حطيت ايه في الاكل صحيت مش لقيتها .
يوسف : المفروض انك مسئول عننا ازاي تسيبها تخرج ..
يونس : انا كنت نايم وبعدين انا هعملها ايه هي مش عامله حساب لحد لا انت ولا ابوك ولا كأن ليها راجل .
ويرن الجرس البيت ..
يونس : افتح الباب شوف مين .
ويفتح يوسف الباب ليجدها فاطمه ورجاء ..
يوسف : كنتي فين يا هانم .
فاطمه : اسئل اخوك يا استاذ ..
يونس : انت شرفتي يا هانم ..
فاطمه : تعالي يا طنط .
يونس : تيجي فين ..
فاطمه : اتفضل تعالا معايا اتنازل عن المحضر ..
يونس : محضر ايه ..
فاطمه : انت هتستهبل ..
يوسف : انت بتخدرينا وجايه تتبلي علي اخوايا ..
فاطمه : انت تخرس خالص ..
يوسف : يصفعها بالقلم علي وشها .
رجاء : انت ازاي تضرب اختك كده انت اتجننت متعرفش الزفت اخوك ده عمل ايه ..
يوسف : انتوا ازاي تتكلموا علي اخويا كده .
يونس : اطلعي بره يا ست انت ..
فاطمه : ببكاء انتوا ايه انتوا معجونين من ايه حرام عليكم .
يونس : انت هتعملي علينا دموع الملايكه دي يا بت انت .
فاطمه : ابوس ايدك يا يونس تعالا خرج مصطفي دلوقتي حالا .
يونس : انا مش دخلت حد علشان اطلعه ..
يوسف : انا هنزل اجيبلي حاجه للصداع اتصرف انت معاهم يا يونس ولما يجيي بابا يا فاطمه ..
ويخرج يوسف .
فاطمه : اتكلم يا يونس ابوس ايدك تعالا خرجه حالا .
يونس : مقابل ايه .
رجاء : انت عايز ايه .
يونس : مقابل انك يا فاطمه تكوني تحت امري هنا .
رجاء : وقد فهمت وقالت انت كلب انت ازاي تتكلم كده انت اتجننت .
يونس : يبقي ابنك عمره ما هيخرج منها بقي .
فاطمه : وانا موافقه يا يونس بس خرج مصطفي .
رجاء : ايه الكلام ده يا بنتي ازاي توافقيه علي كده لو خروج ابني بالطريقه دي يبقي عنه ما خرج .
فاطمه : ببكاء انا كده كده ضايعه يا طنط انما مصطفي لا ربنا يحفظه .
يونس : برافوا عليكي يا حلوه كده نخرجلك حبيب القلب .
رجاء : تنظر له بكل غضب مكتوم وتقول كلب حقير واطي ..
يونس : اتلمي يا ست انت والا مش هخلي ابنك يشوف النور اصلا .
فاطمه : اتكلم معاها كويس واتفضل معانا نخرج مصطفي .
يونس : هتروحي بنفسك تخرجي حبيب القلب .
فاطمه : مش انت هتاخد اللي انت عايزه .
يونس : يغمز لها بكل خبث .
رجاء : مش مكفيك اللي عملته الصبح في البت انت ايه معجون من ايه حرام عليك هتروح فين من ربنا .
يونس : فاطمه انا ساكت علشانك الوليه دي لو اتكلمت كتير مش هنزل اتنازل .
فاطمه : معلش علشان خاطري اعمل نفسك مش سامع منها حاجه .
يونس : علشان خاطرك انت بس يا قمر .
وبعد ان يذهب معهم يونس ويتنازل عن المحضر الخاص بمصطفي .
فاطمه : شكرا يا يونس .
يونس : يلا يا فاطمه بقي زي ما اتفقنا .
فاطمه : زي ما اتفقنا علي ايه .
يونس : هتضحكي عليا ولا ايه .
فاطمه : لا انسي اللي اتقال .
يونس : يعني فض مجالس ولا ايه .
فاطمه : سميها زي ما انت عايز .
يونس : طيب بصي كده الفيديو اللي علي موبيلي ده .
وتنظر للموبيل لتري نفسها عاريه .
فاطمه : بصدمه انت حيوان وحقير .
يونس : يلا يا قطه .
فاطمه : بعد اذنك يا طنط .
رجاء : مش هسيبك معاه يا بنتي .
يونس : متخافيش عليا يا طنط خدي بالك من مصطفي .
وتخرج فاطمه مع يونس .
يونس : برافوا عليكي كده .
فاطمه : انت ازاي تصورني وانا كده .
يونس : انا حره يا قطه .
ولسف فاطمه هترفع ايديها علي وجهه لتري يوسف يمسك ايديها ويقولها انتي اتجنتني

error: