روايات عربية
أخر الأخبار

عشق الليل

هي صغيرة شرسة يتزوجها غصب لحل العدواة بين العائلتين هو متزوج اثنان وهي الثالثةواصغرهم ايضا ماذا يحدث بينهم وهل سيحبها ام ﻻ

الثامن والعشرون

عند هذة النقطة فاقت عشق
عشق ايه انت قولت ايه
ليل بقول روحي خدي شاور عشان نخرج
عشق اوكي
ليل انا هطلب اكل دلوقتي
عشق تصدق نسيت اني ماكلتش
ليل ربنا يشفي اول مرة اشوف واحدة تنسي تاكل
وجاء الاكل ثم خرجت عشق من الحمام
عشق ليل اي رايك
ليل يخربيتك ياشيخة
عشق ايه حلو صح انا عارفة
كانت عشق تلبس بنطلون من الجينز وتشرت قصير ابيض وشعرها ذيل حصان
ليل غبري الزفت ده بقولك
عشق وهي تتقدم الي طاولة الطعام .معلش .
ليل معلش طاب تعالي هنا وانا اوريكي معلش تتقال ازاي
ركضت عشق الي الحمام سريعا
غيريه بسرعة والا مفيش خروج
عشق هوف اتنيل اغيرهازاي والبس برة
ليل استني اناهجبلك
اختار ليل لها شميز بالون الاسود
وحجاب من اللون الاحمر الغامئ
ثم اعطاهم لها
عشق كان لازم يعني
ليل احمدي ربك اني هسيبك تطلعي بالبنطلون
عشق لاغاظته الحمدلله
ثم خرجت
ليل مالفيتيش ليه الطرحة
عشق طاب مانا شكلي حلو كدة وانا بشعري
ليل وربنا خلق شعرنا عشان نورية للناس
عشق ليل سيبني ع راحتي
ليل راحتك ف شعرك
ياهانم شعرك دة هيشيط يوم القيامة
وربنا طلع حاجة اسمها حجاب
فهمتي
عشق وقد اقتنعت فهمت
ثم تناولوا الطعام وذهبوا الي الخروج
وقد التقطوا بعض الصور
وشراء الملابس
لفت انتباه ليل سلسال مكتوب عليه عشق بالغة التركية
ثم سحبها الي ذلك المحل 2

الحوار مترجم
ليل اريد هذه السلسلة
الرجل تفضل
ثم دفع ثمنها
عشق اي دي ياليل
ليل دي ياستي سلسلة ومكتوب عليها عشق
عشق واو
طاب متسأله اذا كان في واحدة تاني وعليها اسمك
ليل اوكي
وسأل ليل الرجل وقد وجد عنده
ليل اهو ياستي خدي بتاعتك وهاتي بتاعتي
عشق ﻷ انت خد المكتوب عليها اسمي
وانا هاخد المكتوب عليها اسمك
ليل ماشي ياعمري
وتمر ثلاث ايا م
وهم فرحين
وفي جناح الفندق
ليل عشق انتي بتستفرغي من بدري وما كلتيش حاجة
خرجت عشق من الحمام وقالت ﻷ انا كويسة جد..
لم تكمل جملتها حتي سقطت مغشي عليها
ليل عشق عشق
ثم حملها الي السرير وطلب من الفندق طبيبة فورا
بعد قليل جاءت طبيبة
وكشفت عليها
ليل هوفي ايه ليه مش بتفوق
الطبيبة مبارك لك المدام حامل وفد اكملت شهرا
ليل اي يعني عشق حامل ليها شهر
الطبيبة نعم وهي ضعيفة جدا عليها الاهتمام لصحتها
وستفوق بعد قليل
ليل الحقيقة اننا لانعيش هنا فهل يمكننا السفر الي بلدنا
الطبيبة حسنا لا مشكلة ولكن عليها الراحة
والمتابعة لدي دكتور مختص
ليل حسنا شكرا ليكي
وغادرت الطبيبة

مر بعض الوقت واخيرا قد فاقت عشق
عشق ليل اي اللي حصل
ليل اخيرا ياحبيبتي مفيش حاجة ياقلبي بس شكلة الولد هيطلع شقي
عشق ولد ولد مين
امسك ليل يدها وقال ابني
عشق نننننننعم
ليل كل دة وتعبانة كمان يامجنونة انتي حامل
عشق اه بحسب
ها انت قولت ايه
ليل حامل
عشق الله يعني انا في بطني والد
ليل تفريبا
عشق اي
ليل بضحك ياعوض مضحكش
عشق اضحك ياخويا رجالة رخمة بصحيح
ليل بتفولي حاجة ياقلبي
عشق ﻷ انا كنت بكح
ليل ع العموم انا حجزت تذاكرتين عشان هنرجع
عشق احنا لسة قعدنا
ليل معلش ياحبيبتي وعد اننا هنيجي تاني وهتكون مع ولادنا
عشق ماشي

وهاهما الان امام المنزل
ليل السلام عليكم
عبد ال اضي انتو جيتوا ياولدي
ثم سلم عليه هو وعشق وعلي الجميع
عبدالراضي تعالي ياولدي عايز اقولك ع خبرية
هتفرحك
ليل وانا كمان بس قول انت ياجدي الاول
عبدالراضي صاحبك احمد طالب ايد البت ياسمين
وانا وافقت
ليل بجد مبروك يابو حميد
عبد الراضي قولنا ياولدي الخبرية بتاعتك
ليل وهو يذهب لعشق ويمسك يدها
ووووووو

نكمل بعدين طبعا الجزء نصه اتحذف واطريت اكتب تاني
لاني ماكنتش غير مصورة منه دول

نكمل بكرة ان شاء الله
دمتم بخير

تقييم المستخدمون: 3.69 ( 18 أصوات)

الصفحة السابقة 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31الصفحة التالية

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error:
إغلاق
إغلاق