رواية ذئب في الكواليس
رواية ذئب في الكواليس
البارت التاسع والعشرون
للكاتب المصري محمد مالك
جميع الحقوق محفوظة
يس .. انت بتهرج يا حضرت الظابط ؟!! جثث ايه اللي اختفت من المشرحة ؟!!
عماد .. جثتين ياسمين وهند اختفوا من المشرحة
يس .. ما انا عارفين انهم جثتين ياسمين وهند !! انا بسألك ازاي الجثتين اختفوا ؟!!
عماد .. اختفوا يا فندم وملعمش اثر !!
يس .. اتسرقوا يعني ؟!!
عماد .. مش عارف !!
يس .. يعني ايه مش عارف ؟!! ما هما اكيد اتسرقوا !! يعني هيكونوا صحيوا مثلا وهربوا من المشرحة ؟!!
عماد .. اهدي يا باشا من فضلك
يس .. اهدي ازاي ؟!! واحده بتقولي ان هند مش عذراء وانهم تم الاعتداء عليهم جنسيا وهما مش حاسين وفي ظروف خياليه قال !! وانت بتقلي ان الجثتين اتسرقوا وان الفيديو كمان مش مفبرك !! انا اللي حاسس اني في خيال وكل اللي بيحصل دا مش حقيقة !!
ابتسام .. طب حضرتك عاوز مني حاجة تاني ؟ ممكن امشي ؟
يس .. تمشي تروحي فين يا دكتوره ؟!! انتي تقعدي هنا لسة مخلصناش تحقيق .. انا واصل دلوقتي اشوف حكاية الجثتين اللي اختفوا دول وراجعلك تاني .. يلا يا عم عماد .. الجثتين اختفوا !! انت متأكد ؟!!
عماد .. متأكد والله يا باشا
ابتسام يبدوا انها غاضبه ومنزعجة من تصرف الضابط يس وتعلق قائلة
ابتسام .. وبعدين بقي
ويذهب يس وعماد الي المشرحة ويسأل الحارس
يس .. فين الجثتين يا عوض ؟!!
عوض .. معرفش يا باشا
يس .. متعرفش ازاي ؟!! هو انت مش الزفت الحارس بتاع المخروبه دي ؟!!
عوض .. ايوا .. وكانوا جوة في التلاجة .. لكن لما دخلت من ساعتين ملقتهمش !!
يس .. ايوا راحوا فين يعني ؟!! زهقوا من القعدة قاموا روحوا مثلا ؟!!
عوض .. يروحوا فين بس يا باشا ؟!! هو في ميتين بتتحرك ؟!!
يس .. اديك قلت بنفسك .. مفيش ميتين بتتحرك ؟!! يبقي الجثتين راحوا فين بقي ؟!!
عوض .. بص يا باشا .. انا هقول لسيادتك اللي حصل بالظبط .. انا كنت قاعد هنا ع الكرسي ولقيت النور قطع فجأة وسمعت صوت ضحك بنتين وعدم لا مؤاخذة مايعين اوي .. وقعدوا يرددوا اسمي كذا مره بدلع كدا .. وفجأة لقيتني كدا اعصابي اترخت وزي ما اكون ايه رحت في النوم بس كنت صاحي وحسيت زي ما اكون كدا قاعد مع زي القمر في دنيا تانيه كدا وحاجة عسل .. لحظة معشتهاش من ٣٠ سنه وفجأة جه النور .. قمت دخلت التلاجه ملقتش الجثتين .. هو دا اللي حصل يا باشا
يس .. ايه الهبل اللي انت بتقوله دا ؟!! ولا انت هتستعبط ؟!! وديت الجثتين فين لأحسن وديني ما هرحمك ؟
عوض .. والله العظيم ما اعرف ياباشا .. اللي حصل قلتهولك بالحرف وحيات عيالي
يس ينظر ل عماد في دهشة وتعجب وفجأة يرن المحمول الخاص ب يس والمتصل مجهول وسيدة
يس .. الو .. مين ؟!!
المجهول .. اهدي يا عم شوية ع الراجل !! ما قالك ميعرفش الجثتين راحوا فين !!
يس . انتي مين ؟؟!!!
المجهول .. انا ياسمين القتيلة .. لو عايز تعرف مكاني انا وهند .. افتح الموبيل بتاع الدكتوره ابتسام وشوف الفيديوهات عندها اللي ع الواتساب .. بس بسرعة قبل ما تمسحهم .. باي
عماد .. مين يا باشا ؟!!
يس في ذهول وصدمة شديدة ويقول .. يلا بينا ..
باقي بارت وحد هيكون كبيير اوي اوي ومليان مفاجآت .. لو سهرانين معايا هكمل .. اللي سهران ومتابع يكتب تم ويعمل مشاركة بسرعة .
البارت التاسع والعشرون
للكاتب المصري محمد مالك
جميع الحقوق محفوظة
يس .. انت بتهرج يا حضرت الظابط ؟!! جثث ايه اللي اختفت من المشرحة ؟!!
عماد .. جثتين ياسمين وهند اختفوا من المشرحة
يس .. ما انا عارفين انهم جثتين ياسمين وهند !! انا بسألك ازاي الجثتين اختفوا ؟!!
عماد .. اختفوا يا فندم وملعمش اثر !!
يس .. اتسرقوا يعني ؟!!
عماد .. مش عارف !!
يس .. يعني ايه مش عارف ؟!! ما هما اكيد اتسرقوا !! يعني هيكونوا صحيوا مثلا وهربوا من المشرحة ؟!!
عماد .. اهدي يا باشا من فضلك
يس .. اهدي ازاي ؟!! واحده بتقولي ان هند مش عذراء وانهم تم الاعتداء عليهم جنسيا وهما مش حاسين وفي ظروف خياليه قال !! وانت بتقلي ان الجثتين اتسرقوا وان الفيديو كمان مش مفبرك !! انا اللي حاسس اني في خيال وكل اللي بيحصل دا مش حقيقة !!
ابتسام .. طب حضرتك عاوز مني حاجة تاني ؟ ممكن امشي ؟
يس .. تمشي تروحي فين يا دكتوره ؟!! انتي تقعدي هنا لسة مخلصناش تحقيق .. انا واصل دلوقتي اشوف حكاية الجثتين اللي اختفوا دول وراجعلك تاني .. يلا يا عم عماد .. الجثتين اختفوا !! انت متأكد ؟!!
عماد .. متأكد والله يا باشا
ابتسام يبدوا انها غاضبه ومنزعجة من تصرف الضابط يس وتعلق قائلة
ابتسام .. وبعدين بقي
ويذهب يس وعماد الي المشرحة ويسأل الحارس
يس .. فين الجثتين يا عوض ؟!!
عوض .. معرفش يا باشا
يس .. متعرفش ازاي ؟!! هو انت مش الزفت الحارس بتاع المخروبه دي ؟!!
عوض .. ايوا .. وكانوا جوة في التلاجة .. لكن لما دخلت من ساعتين ملقتهمش !!
يس .. ايوا راحوا فين يعني ؟!! زهقوا من القعدة قاموا روحوا مثلا ؟!!
عوض .. يروحوا فين بس يا باشا ؟!! هو في ميتين بتتحرك ؟!!
يس .. اديك قلت بنفسك .. مفيش ميتين بتتحرك ؟!! يبقي الجثتين راحوا فين بقي ؟!!
عوض .. بص يا باشا .. انا هقول لسيادتك اللي حصل بالظبط .. انا كنت قاعد هنا ع الكرسي ولقيت النور قطع فجأة وسمعت صوت ضحك بنتين وعدم لا مؤاخذة مايعين اوي .. وقعدوا يرددوا اسمي كذا مره بدلع كدا .. وفجأة لقيتني كدا اعصابي اترخت وزي ما اكون ايه رحت في النوم بس كنت صاحي وحسيت زي ما اكون كدا قاعد مع زي القمر في دنيا تانيه كدا وحاجة عسل .. لحظة معشتهاش من ٣٠ سنه وفجأة جه النور .. قمت دخلت التلاجه ملقتش الجثتين .. هو دا اللي حصل يا باشا
يس .. ايه الهبل اللي انت بتقوله دا ؟!! ولا انت هتستعبط ؟!! وديت الجثتين فين لأحسن وديني ما هرحمك ؟
عوض .. والله العظيم ما اعرف ياباشا .. اللي حصل قلتهولك بالحرف وحيات عيالي
يس ينظر ل عماد في دهشة وتعجب وفجأة يرن المحمول الخاص ب يس والمتصل مجهول وسيدة
يس .. الو .. مين ؟!!
المجهول .. اهدي يا عم شوية ع الراجل !! ما قالك ميعرفش الجثتين راحوا فين !!
يس . انتي مين ؟؟!!!
المجهول .. انا ياسمين القتيلة .. لو عايز تعرف مكاني انا وهند .. افتح الموبيل بتاع الدكتوره ابتسام وشوف الفيديوهات عندها اللي ع الواتساب .. بس بسرعة قبل ما تمسحهم .. باي
عماد .. مين يا باشا ؟!!
يس في ذهول وصدمة شديدة ويقول .. يلا بينا ..
باقي بارت وحد هيكون كبيير اوي اوي ومليان مفاجآت .. لو سهرانين معايا هكمل .. اللي سهران ومتابع يكتب تم ويعمل مشاركة بسرعة .